План роботи на 2015-2016 н.р.

                                                                                

План роботи
Школи  молодого вчителя 
при районному
методичному кабінеті

2015-2016 навчальний рік


Проблема:

“Формування особистості вчителя –
основа розвитку освіти”

Мета:

·               надавати методичну допомогу молодим вчителям
·   прискорити  процес  адаптації початківців до  входження  в професію
·   сприяти професійному становленню  молодих колег та формуванню професійних умінь і навичок, які  відповідають  сьогоднішнім  вимогам  педагогічної науки в  практики
·   підготовка молодих спеціалістів до засвоєння  прийомів і методів педагогічного дослідження і  методів   перспективного  педагогічного досвіду
·   формувати потребу в неперервній освіті


       Основні напрямки  роботи:

·   надання  методичної допомоги  керівникам  навчальних закладів, головам  методичних об’єднань, наставникам у здійсненні керівництва і контролю за роботою  молодих спеціалістів
·   проведення тематичних вивчень  із даного питання
·    розгляд  питань організації роботи з молодими  спеціалістами на засіданні ради районного методичного кабінету, нарадах керівників загальноосвітніх навчальних закладів.


І заняття

    Дата проведення:  30 вересеня 2015р.
    Місце проведення : Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
    Відповідальний: Індик О.В., методист районного методичного кабінету

    І Знайомство з молодими  спеціалістами
    1. Вправа “Презентація”
    2. Особистість учителя, місце  професійних  якостей у структурі особистості  вчителя.
   3. Визначення типу професійної спрямованості молодих педагогів.
   4. Вхідне  діагностування.

    ІІ Теоретична  частина

    Загальні  засади  організації навчання в школі .
   
    1. Опрацювання нормативно-правової  документації, методичних рекомендацій, пояснювальних записок  до  програм, критеріїв оцінювання  ЗУН учнів.
    2. Вимоги до  оформлення класних  журналів.

   ІІІ  Практична частина 
       *  робота з журналами
       *  календарне  планування
       *  розробка алгоритму поурочного плану  (з різних типів уроків).
    Методичні  матеріали:
-  пам’ятки молодому вчителю
-  поради досвідчених  колег  молодим учителям
-  рекомендації з  підготовки  молодого вчителя до уроку
-  вимоги  до  оформлення  журналів
ІІ заняття 

   Дата проведення:  25 листопада 2015 р.
   Місце проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
   Відповідальний :  Індик О.В., методист районного методичного кабінету.
  Форма проведення : семінар-навчання.

   ІІ Теоретична частина:

 1.  Урок як основна форма  навчання:
       * постановка мети уроку, змісту, методів навчання
       * типологія уроків
       * використання  навчального кабінету  в процесі підготовки і  проведення   
          уроку ( презентація)
  * психологічні особливості підготовки  вчителя до уроку
  * аналіз та самоаналіз уроку .

    ІІІ. Практична частина.

1. Відвідування  уроків  різних  типів за фахом ( )
2. Рефлексія.

   Домашнє завдання: розробити  конспект уроку
    Підготовити питання   “Мої перші успіхи  й  досягнення”.

    Методичні матеріали:
- типи уроків, основні  вимоги;
- вимоги до  оформлення кабінетів;
- аналіз уроку ( за фахом);
- самоаналіз уроку.
  
ІІІ  заняття


    Дата  проведення :  20  січня 2016 р.
   Місце проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
   Відповідальні : Індик О.В., методист  районного
                           методичного кабінету
  Форма проведення : тренінг

   І. Методичний діалог “ Мої перші успіхи й досягнення ”

   ІІ. Практична частина:  тренінг “Професійні здібності вчителя”
   (професійна спрямованість та стиль керівництва)

   
   Домашнє завдання – зробити  нотатки  щодо проблем, з якими зіткнулися

ІV заняття


    Дата  проведення:   9 березня 2016 р.
    Місце проведення:  Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
    Відповідальний: Індик О.В., методист  районного методичного кабінету
   Форма проведеннясемінар-практикум

   І  Очікування.

   ІІ Теоретична  частина:
    
   1. Круглий стіл “Я зіткнувся з проблемою. Як її вирішити?”
      (Педагогічні  ситуації. Помилки  й труднощі та  шляхи їх вирішення).
   2. Ефективність сучасного уроку. У чому вона ?
    3. Методи й прийоми навчання по активізації  розумової діяльності учнів .
    
    ІІ  Практична частина

    1. Відвідування уроків з використанням прийомів роботи по активізації розумової діяльності учнів.  
   2. Обмін враженнями.

    ІІІ  Рефлексія.
   
     Домашнє  завдання:   підготувати матеріали  для  творчого звіту.

      Методичні матеріали:
·   вимоги  до сучасного  уроку ( за фахом)
·   методика використання інтерактивних прийомів. 

V заняття
    Районний конкурс «Педагогічна надія»
    Дата  проведення:   березень 2016 р.
   Місце проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
   Відповідальний: Індик О.В., методист  районного методичного кабінету

Робота між засіданнями


1.  Самоосвітня діяльність:

·   огляд фахових видань
·   робота з методичною літературою, дидактичним матеріалом
·   опрацювання нормативних документів

2.  Робота з наставником.

3.  Відвідування уроків досвідчених учителів з їх наступним ана­лізом.

4.  Відвідування індивідуальних консультацій досвідчених учи­телів.

5.  Участь у роботі  шкільних методичних об’єднань.

6.  Участь у позакласній та позашкільній роботі.

7.  Виконання домашніх завдань Школи молодого вчителя.

8.  Підготовка матеріалів на виставку методичних і дидактичних матеріалів.









Немає коментарів:

Дописати коментар