План роботи
Школи молодого вчителя
при районному
методичному кабінеті
2015-2016
навчальний рік
Проблема:
“Формування особистості вчителя –
основа розвитку освіти”
Мета:
·
надавати методичну допомогу молодим
вчителям
·
прискорити процес
адаптації початківців до
входження в професію
·
сприяти професійному становленню молодих колег та формуванню професійних умінь
і навичок, які відповідають сьогоднішнім
вимогам педагогічної науки в практики
·
підготовка молодих спеціалістів до
засвоєння прийомів і методів
педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду
·
формувати потребу в неперервній освіті
Основні
напрямки роботи:
· надання методичної допомоги керівникам
навчальних закладів, головам
методичних об’єднань, наставникам у здійсненні керівництва і контролю за
роботою молодих спеціалістів
·
проведення тематичних вивчень із даного питання
·
розгляд
питань організації роботи з молодими
спеціалістами на засіданні ради районного методичного кабінету, нарадах
керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
І заняття
Дата
проведення: 30 вересеня
2015р.
Місце
проведення : Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Відповідальний: Індик О.В.,
методист районного методичного кабінету
І Знайомство з молодими спеціалістами
1. Вправа
“Презентація”
2. Особистість
учителя, місце професійних якостей у структурі особистості вчителя.
3. Визначення
типу професійної спрямованості молодих педагогів.
4. Вхідне діагностування.
ІІ Теоретична частина
Загальні
засади організації навчання в
школі .
1. Опрацювання нормативно-правової документації, методичних рекомендацій,
пояснювальних записок до програм, критеріїв оцінювання ЗУН учнів.
2. Вимоги до
оформлення класних журналів.
ІІІ Практична частина
* робота з
журналами
*
календарне планування
*
розробка алгоритму поурочного плану
(з різних типів уроків).
Методичні матеріали:
- пам’ятки молодому вчителю
- поради досвідчених колег
молодим учителям
- рекомендації з підготовки
молодого вчителя до уроку
- вимоги
до оформлення журналів
ІІ заняття
Дата
проведення: 25 листопада
2015 р.
Місце
проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Відповідальний
: Індик О.В., методист
районного методичного кабінету.
Форма
проведення : семінар-навчання.
ІІ Теоретична частина:
1. Урок
як основна форма навчання:
* постановка мети уроку, змісту, методів навчання
* типологія уроків
* використання навчального кабінету в процесі підготовки і проведення
уроку ( презентація)
* психологічні особливості
підготовки вчителя до уроку
* аналіз та самоаналіз уроку .
ІІІ. Практична частина.
1. Відвідування уроків
різних типів за фахом ( )
2. Рефлексія.
Домашнє завдання:
розробити конспект уроку
Підготовити питання “Мої перші
успіхи й
досягнення”.
Методичні матеріали:
- типи уроків, основні вимоги;
- вимоги до оформлення кабінетів;
- аналіз уроку ( за фахом);
- самоаналіз уроку.
ІІІ заняття
Дата проведення : 20 січня
2016 р.
Місце
проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Відповідальні : Індик
О.В., методист районного
методичного кабінету
Форма
проведення : тренінг
І. Методичний діалог “ Мої
перші успіхи й досягнення ”
ІІ. Практична частина: тренінг “Професійні здібності вчителя”
(професійна
спрямованість та стиль керівництва)
Домашнє завдання –
зробити нотатки щодо проблем, з якими зіткнулися
ІV заняття
Дата проведення: 9 березня 2016 р.
Місце
проведення: Первозванівська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Відповідальний: Індик
О.В., методист районного методичного
кабінету
Форма
проведення: семінар-практикум
І Очікування.
ІІ Теоретична частина:
1. Круглий стіл
“Я зіткнувся з проблемою. Як її вирішити?”
(Педагогічні ситуації. Помилки й труднощі та
шляхи їх вирішення).
2. Ефективність
сучасного уроку. У чому вона ?
3. Методи й
прийоми навчання по активізації
розумової діяльності учнів .
ІІ Практична частина
1. Відвідування
уроків з використанням прийомів роботи по активізації розумової діяльності учнів.
2. Обмін
враженнями.
ІІІ Рефлексія.
Домашнє завдання: підготувати матеріали для
творчого звіту.
Методичні
матеріали:
· вимоги до сучасного
уроку ( за фахом)
· методика
використання інтерактивних прийомів.
V заняття
Районний конкурс «Педагогічна надія»
Дата проведення: березень 2016 р.
Місце
проведення: Первозванівська загальноосвітня школа І-ІІІ
ступенів
Відповідальний: Індик
О.В., методист районного методичного
кабінету
Робота між
засіданнями
1. Самоосвітня діяльність:
·
огляд фахових видань
·
робота з методичною літературою, дидактичним матеріалом
·
опрацювання нормативних документів
2. Робота з наставником.
3. Відвідування
уроків досвідчених учителів з їх наступним аналізом.
4. Відвідування
індивідуальних консультацій досвідчених учителів.
5. Участь у роботі шкільних
методичних об’єднань.
6. Участь у позакласній та
позашкільній роботі.
7. Виконання домашніх
завдань Школи молодого вчителя.
8. Підготовка матеріалів на
виставку методичних і дидактичних матеріалів.
Немає коментарів:
Дописати коментар